Sjutonde Juli

Jobbat idag, de har gått prima. ! Timmarna har rullat iväg. När jag kom hem så slappa jag lite, titta datan och tv:n. Sen åkte jag och mamma ner till centrum, gick till bolaget, och så skulle jag handla nässpray, sån himla seg tant som tog betalt, jag fick betala för mycket. Aah de blev konstigt, de tog iaf en kvart innan jag fick tillbaka pengarna!

Satte på Peter Pan, somna dock efter en stund, men som tur är så har man sån snäll mamma som väcker en efter tio minuter. Så de blev inte mycket sömn där inte! Åååh! Nu ska jag väl ta och hoppa in i duschen och sen ska vi åka och hämta mat, ja ska äta en kebabrulle! Mumma! :)

När Jossan hör av sig, ska jag brumma till henne och dricka lite vin! Snacka, mysa och bara ta de lugnt! Ska bli himla gott! =) Skulle vara kul om man kunde gå ut imorn, men dom pengarna finns tyvärr inte! "/ Tråkigt att man får lön så sent, och just den helgen jag får jobbar jag hela helgen! Så trevligt. :)

Neej nu orkar jag inte mer, känner inte för att sitta här mer. Vissa dagar är de bara tråkigt, och man skriver bara massa bladder! =) Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: sofie

ja exakt de är ju bara o komma igång, tack så mycke :) kram

2009-07-17 @ 21:45:07
URL: http://fiiisen84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0