Sextonde Juli

Igår va vi hos Jossan och Daniel, Daniel bjöd på bakad potatis med skagenröra, så nästa gång är de våran tur att bjuda. Och de blir väl nog imorn tror jag, eftersom jag slutar nio och då har de nog redan ätit! :) Och jag på jobbet iofs. haha!

Nu har jag precis tränat blev lite mindre idag, de är så jävla varmt!
14 minuter
4 km
62 kalorier!
Bättre än ingenting alls! Haha! :)

Jobba ska jag göra idag med, 16.15-21.15, ska jobba med mammai, de är bra! =) Efter jobbet vet jag inte vad ja ska göra, bara ta de lugnt ska ju upp och jobba imorn! :)

Det är bara 11 dagar tills jag och Jossan åker till Ullared, nästa vecka måste gå också och då är de typ som att jag kommer bo på jobbet, för då ska jag jobba 6 dagar, de kommer nog kännas, för de är inte så värst korta pass inte! Hoppas den veckan går fort, sen fyller snyggingen Jossan 21 år också, och jag jobbar typiskt, men present blir de helt klart och en liten titt blir de kanske också, annars får jag fira dig när vi åker till Ullared, då är de ju heldag! :D Haha !

Jag förstår inte hur vissa tänker ibland? "/


(Foto Frida Andersson)


Kommentarer
Postat av: sofie

nej exakt man komemr aldrig ifrån de där skit snacket tyvär, aaa de var ju synd fårleta vidare för ja fattar inte ett skit haha:) ja vi måste se till o hitta på nåt nån dag tycker ja allt:) ja jag jobbar med för fullt nu, men de är kul o ha nå o göra, kram

2009-07-16 @ 15:32:38
URL: http://fiiisen84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0