Nittonde Juli!

Gårdagen så åkte jag till Jossan och Daniel, Älsk va också där! :) Vi kolla film, snacka och bara tog de lugnt, juste vi titta på sommarkrysset och jag kom lösenordet och messa in, men jag vann inte. :( Sen kom vi på att vi blev sugna på att åka ner till centrum och kolla läget, vi gick in på ettan väldans mycket folk, men inget roligt folk! Så vi gick till Kristallen, där dansa vi och skratta som bara den! haha! :) Och vi va nyktra! =) Packa bajs, javisst! :) Haha! Man kan fan aldrig ha tråkigt med Jossan! Hon är underbar! <3

Idag sitter jag här och tråkar, ska nog lägga mig framför tv:n och se klart på Peter Pan, som jag inte såg klart sist! :) Sen ska jag duscha och sen blir de att brumma till Jossan, ta de lugnt, se på tv och käka lite chips och dip! :) Haha.

Imorn är de en vecka kvar, sen är de ULLLAAAREEEED! :) Wooohoo! :) Jag längtar! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha javisst hade vi roligt :D ett bevis på att man kan gå ut nykter.. liksom det blir ju som man gör det till :D <3

2009-07-19 @ 21:24:28
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sv: Hihi, okej =P

2009-07-20 @ 18:31:19
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0