Mupp!

Ååh ibland kan jag bli så irriterad på folk ! Man får helt enkelt inte säga vad man tycker, inte ens ge förslag. Varför bara öppna käften om en sån sak, jag känner de att snart kokar de fan över, då kommer jag öppna min käft och säga vad jag tycker och tänker egentligen, och då skiter jag fullständigt i vad ni tycker och inte tycker, för de här är väldigt tröttsamt!

Anyway så sitter jag och Älsk hos Jossan och Daniel, i hennes sällskap kan man aldrig ha tråkigt, och är man nere så kan hon alltid muntra upp en, de är så riktiga vänner ska vara, likadant i Emmas sällskap! Me love! <3

Nu kan jag säga att jag har insett vilka som verkligen betyder så mycket för mig så jag verkligen ska kämpa in i de sista för att ha kvar dom vid min sida, de som hände kanske helt enkelt va menat att de skulle hända, och ska jag vara riktigt ärlig kan jag faktiskt tacka er för att ni betedde er som ni gjorde, så jag verkligen fatta va ni va för människor! Tack !

Jag vet iaf att jag har 2 bästa vänner och de är Josefine Söderberg och Emma Rydell!
Är så glada att jag har er. Tycker om er massor! <3

Tack och hej för mig!
/ En irriterad Sofia!

Kommentarer
Postat av: Emma

Då får länken vara kvar!

2009-07-12 @ 23:28:13
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0