LöRdAg!

Jag har gått snart i en månad och varit orolig och ständigt haft en konstig känsla i magen, men snart får jag mitt svar. Usch de är jobbigt, men samtidigt är de mitt eget fel.

Nu sitter jag här, mamma och dom håller på att städa klädkammaren, haha hör att de har olika åsikter om saker, haha! :) De är så skönt att säga neej ja orkar inte städa, jag måste vila upp mig för jag ska snart jobba! =)

Nu är de väl så gott som bestämt att jag och Jossan drar till Ullared den 27 Juli, de ska bli super roligt hoppas på skapligt väder och att jag orkar köra så långt. Eftersom jag är den enda med körkort. Haha. Men med många stopp och mycket skratt så går de säkert bra! :)

14.00-21.15 blir de att jobba idag, tycker inte om att gå kvar sist själv men de får väl gå, imorn är de delat. Vet ni att jg längtar tills mina dagar är färdig jobbade! =) De ska bli så skönt.

Älsk och Daniel är galna de ska åka cross i de här vädret, jaa ja säger då de. Haha! =)

Jag Älskar Dig ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0