Ledig dag!

Idag är en ledig dag från jobbet, de känns skönt men imorn är de dags att åka dit igen och då är de fyra dags arbete i sträck att se fram emot, de är faktiskt så att jag har tröttnat lite på jobbet, får hoppas att de vänder, för jag har 25 dagar kvar som jag ska jobba, så de skulle vara skönt om man hitta lite annan inställning! =)

Dagarna går väldans fort, de är redan fredag och helg, jobb för min del, men de betyder alltså att de snart är en ny vecka. Sommaren kommer snart vara slut och man står där i samma fotspår som man gjorde innan sommarjobbet, men i början ska de bli skönt med lite ledigt, sen blir de ju Liseberg, vilket jag ser fram emot oerhört mycket, och Ullared med Jossan och kanske Emma! :)

Idag har jag tagit mig en rejäl sovmorgon, vakna tio över elva, men ändå va jag seg och trött. Förstår inte va felet är, men pallra mig upp och åkte hem, handlat med mamma på Viberga!

Neej nu ska jag snart ta mig en dusch, är inte på toppen humör idag direkt, usch vill göra nåt kul, bara dra iväg och vara borta ett tag. Skulle vara underbart om man hade pengar så man kunde åka utomlands!

Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0