Helt slut!

Kunde jag somna igår kväll? Svar nej! Jätte roligt, tror jag somna vid 12 eller nåt, och när alarmet ringde ringde 03.15 var jag väldigt trött, men de va bara att gå upp och klä på sig! :D Åkte och hämta Jossan, då hade hon försovit sig lite, men snabb va hon minnsan, hon kom efter tio minuter! Sen brumma vi iväg, åkte lite fel och så haha, men första gången ska väl kanske inte gå som smort! Men kul hade vi iaf, blev väldigt galen på GPSen kan jag säga, vilken tjatig kärring att lyssna på 35 mil, dit men på vägen hem stängde vi av den efter en stund!! Haha.

Och vilka idioter de finns i trafiken egentligen, inte konstigt att de händer massa saker, vi kom ner vid kvart i nio, så är rätt nöjd iaf, vi ska vara väldigt glada, för när vi gick ut och skulle äta vid tolv, va de sjukt lång kö, så vi fick stämpel. Haha. Hitta massa fina saker, tar kort imorn så får ni se. :)
Även när vi var nöjda och gick ut andra gången, då vi skulle åka hem, var de fortfarande lång kö och då var klockan halv fyra, och de stänger åtta, förstår inte att folk åker så sent dit! Men men. Jag skulle tycka att de var onödigt att gå in så sent, usch va mycket folk de har varit där idag, och alla är ju helt galna, de sliter i kläder och bara tränger sig fram, att jobba där skulle inte mitt tålamod klara av.

Hemvägen var dock mycket jobbigare, usch så trött jag var, de sista tio milen kändes som hundra. Fy bubblan ibland blev de helt snurrigt för ögonen! Men nu är vi hemma iaf, hela och fattigare! :D Haha.

Sitter hos Jossan och Daniel, åkte hit en sväng. Älsk hade glömt nåt här som han skulle hämta, men vi ska dra snart, känner att jag verkligen måste sova. Måste snart ha tändstickor som håller upp ögonen! :D Och imorn är de jobb igen, börjar kvart i elva så de är lugnt, skulle egentligen ha börjat kvart i sju, så är väldigt tacksam över att Marie ville ta de första timmarna!

Jahopp, nu har ni fått lite info om Jossan och min tripp. De va hur kul som helst, hitta faktiskt mer än va jag brukar göra! Alltid roligt att göra av med pengar på saker man blir nöjd med! :)

Tack gumman för idag! <3 Du betyder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0