Helt otroligt!

Har suttit här sen klockan halv tolv när jag kom hem och försökt och komma in här, bdb och facebook. Jävla dator säger jag bara usch! Helt otroligt att jag kom in här till slut!

Igår jobba jag mellan 16.15-21.15. Gick väl rätt bra, bara de att man blev dragen i håret, och de va inte så skönt! Efter åkte jag och hämta älsk, sen åkte vi till Jossan och Daniel och såg på film! :) Förstår inte varför jag har blivit så trött på sista tiden, jag brukar vara den som vill vara uppe längst men nu är de jag som vill åka hem!

Förresten så klippte jag mig igår, blev väl rätt okej, inte så ljust som hoppades att jag skulle bli, men kan väl inte kräva så mycket eftersom jag var svart innan så är de ett stort hopp emellan! Blev dock inte färdig, min blåa slinga hann vi inte göra klart, så jag ska dit imorn igen och fixa de sista! hoppas jag inte behöver betala mer, fy bubblan va dyrt de var där. Första och sista gången jag klipper mig där!

Nu sitter jag här som sagt, har lagat lite hemma gjord kebab, och jag håller på att kolla på första säsongen med Two and a half men! Hur bra som helst, köpte den i Ullared. Ska börja jobba sen vid 16.00-20.00. Skönt med ett kort pass, men idag blir de lugnt ska upp imorn igen och jobba!

Förresten så kan jag inte ta något kort på mig med min nya look, eller på mina saker jag har köpt, för Jossan har min kamera, så ni får vänta! :) haha.

Imorn blir de utgång med Jossan, de ska bli kul. Och på lördag åker jag och Älsk till Linköping, till Jossan och Jocke, de ska också bli skojigt.! =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

vart ska ni ut imorrn då ? ser fram emot att få se kort på din nya look och de du köpte i ullared :D Är nyfiken hihi

2009-07-30 @ 21:22:57
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

aha okej :) nae ja kan tyvärr inte, ska till astrid lindgrens värld och vara borta hela dagen.. Okej va bra för nu är ja nyfiken hihi

2009-07-31 @ 10:39:00
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0