Heej igen!

Va ett tag sen sist man blogga, haha! Har väl inte riktigt haft tiden och orken till att skriva, sen har jag jobbat också! =)

I lördags blev de förfest hos Jennipher, va helt okej, men utgång va ett stort minus, usch har aldrig haft så tråkigt ute nån gång, trodde verkligen att de skulle vara mycket folk, de va ju trots allt Rocka Billy grej, så vi betala 100 spänn för att vara där inne sammanlagt kanske 2 timmar, vilket jag tycker va himla onödigt.

Igår va jag och Älsk hos Jossan, Daniel och Novalii, vi hyra Bedtimes stories, den va himla bra faktiskt. :) Haha. Blev en sen natt och de kände jag idag kan jag säga, börja jobba kvart i sju i morse, och jobba till ett. Och börjar jobba kvart i sju imorn med, så ikväll får de blir tidigare förhoppningsvis, slutar halv två! De är skönt att jobba förmiddag, för då har man hela eftermiddagen och kvällen att göra nåt! Men samtidigt är de skönt att jobba kväll för då får man sovmorgon! :)

Sen följde jag med mamma och Mia till Björke, Mia skulle hämta en duk som hon hade beställt, och så tog vi även en fika där, de är ju så mysgit ställe! :D Men fy fan va de lukta hönspiss eller nåt, de spred ut de på åkern när vi åkte förbi! :D Haha. Sen blev de att dra och käka med Jossan, och sen drog vi en sväng till Viberga, hon köpte slingfärg, så vi har gjort de nu, men hon blev inte nöjd så tror vi ska köra igen.
Sen blev både jag och Älsk sugen så de blev att åka till Bergla och köpa, så nu sitter jag med färgen i håret och väntar på att få duscha ur de, hoppas på att de blir lite ljusare. Är faktiskt rätt trött på den här svarta färgen! :D
Vi sitter även och gluttar lite på Beck imellanåt!

Neej nu har ni fått lite uppdatering, nu har jag inte mer att bjuda på idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0