Härlig dag! =)

Nu sitter jag här hos Älsk med han och Jimmy, de spelar tv-spel och jag tänkte passa på att blogga lite! De har varit nästan en hel dag men Jossan och Novalii vilket är underbart trevligt och roligt. Man skrattar alltid i deras sällskap, blev väldigt många fina kort, men som förut får ni vänta tills imorn! :)

Hade tänkt att hitta på en längre tripp men eftersom de va så varmt, och Snuttan inte kan sitta i en bil så länge i värmen så blev de en sväng till stan och de är va skojigt att göra av med lite pengar, de är aldrig fel, men efteråt svider de lite kan ja lova! :) Hitta ett linne, 2 par skor, ett linne till snuttan och ett gosedjur som va en ko, visa den för henne när hon låg i vagnen, värsta smilet när hon fick se den, och då va de bestämt hon ska ha den! :)

Åkte hem sen en stund och träffa familjen, men sen åkte ja och hämta dom två igen och åkte ut till Älsk. Vi har tagit kort, suttit och snackat, spelat Gh och bara haft de allmänt mysigt. :) Juste, skrattat har vi gjort en hel del! :) haha. Åt en sallad gjorde vi med! haha, fast vi plocka nästan bort hälften, nee skoja men de va några saker vi inte tyckte om, typ Oliver! Uschan!

Men nu har de åkt hem, efter en stund när de fick igång bilen! :) haha. Så nu sitter jag här, vet inte riktigt va ja ska hitta på, kolla när de spelar. Haha !

Imorn är de jobb igen, men bara 4 timmar så de går fort! :) Skönt förresten med åskan och regnet som kom förut, behövde rensa ur luften lite. Jossan tyckte inte om de. =) Hon är för söt, en sån vän som henne, ska man hålla hårt i, de finns inte många vänner som hon, och jag är super glad över att hon är min vän! <3

Blev visst ett långt inlägg, men de kan bero på att de har hänt lite saker, så nu har ni lite att läsa. varsågod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0