Fredag

Hopp, har jobbat idag, de gick kanon bra, har haft trevligt med min jobbarkompis! Skönt att kunna prata lite om allt möjligt med en äldre! :) Hehe! Sluta iaf halv två, då åkte jag direkt till garaget och hämta mammi sen ner till centrum och gjorde lite ärenden! :) Hehe.

Nu sitter jag här, rätt trött faktiskt, blev inte alls många timmar sömn inatt, men de är mitt eget fel! =) Haha ! Har bara slappat dom här timmarna jag har varit hemma, men nu blir de inget mer, nu är de bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning. För om mindre än en timme ska vi gå över till Farfar och fira honom! Sen efter ska jag brumma till Jossan och suprisa henne med min överraskning, hoppas på att hon blir glad! :) Se Stefan och krister skulle vi nog med göra! :)

Jobb hela helgen, skulle vilja gå ut, men samtidigt så är jag glad för att jag inte kan de, för då sparar jag pengarna tills Ullared! :D Haha.

Hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll, för de kommer jag ha! :)
Pussohej Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0