Fjortonde Juli

Hopp, har jobbat idag, när mobil alarmet ringde imorse undra jag va de va för idiot som ringde, för jar hade ingen tanke att jag skulle jobba. Men de va bara att gå upp och se glad ut! haha. Iaf har dagen gått helt okej, och timmarna har runnit iväg! :) Jobba 07.30-13.00, så när jag kom hem åt jag, för vi fick ost soppa med blomkol, och den va skiit äckligt! Haha. Sen blev de visst att jag somna i soffan, och när jag vakna hade mamma åkt till jobbet! Haha.

Så nu sitter jag här och känner efter om jag orkar träna eller inte, de värsta är ju att om man hoppar över en dag så kommer man aldrig igång ordentligt! Så jag tror de blir att byta om och köra några km! :)

Sen ska jag till Jossan för vi skulle grilla där ikväll, juste måste handla innan med! Så nu är de dags att sätta fart. :)


Förhoppninsvis kan jag pusta ut och slippa vara orolig mera! "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0