Femtonde Juli!

Idag vakna jag av att mamma ringde min mobil fem minuter innan jag hade ställa mitt alarm, men låg kvar i sängen en stund till och läste min bok. Åkte sedan till garaget för att hjälpa farfar som jag hade lovat att jag skulle göra, åkte även lite lastbil med bror! haha !

Fick pengar av farfar så jag kunde åka och köpa nåt att äta, köpte hamburgare och mos, åt typ hälften! Sen åkte jag hem, och nu har jag tränat.
21 minuter
6 km
92 kalorier
Blev visst som igår, men idag blev jag väldigt varmt, känns som att de är lite kvaft ute i luften, de fläkta inget idag! haha. Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att far och bror kommer hem så vi kan åka och handla!

Försöker även få tag på Jossan, men hon hör nog av sig framåt kvällen nångång kanske! :) Annars kanske jag får väcka henne som jag gjorde igår, vakna inte av att jag ringde till mobilen och inte att jag gick in i huset. Såå gullig så! :) <3


Kommentarer
Postat av: Pillan

skojar du fast de hade varit värre om elen inte funka med mat och allt.



Nä nu e det äntligen snart dags, jag är jätte nervös nu, pirrigt som tusan man vet ju inte hur förlossningen känns.



Kör du motionscykel eller?

jag måste med ta tag i de sen men håller mig nog till mina promenader=)

2009-07-15 @ 15:10:06
URL: http://lovelychild.blogg.se/
Postat av: Pillan

Motionscykel e kul det har vi med en hemma men jag får så jäkla ont i röven av sadeln:P haha



Ja nu blir man ju varm av att bara gå ett par steg känns de som.



Ååh men skaffa er en liten plutt då?

Dom är ju såå mysiga dom små.

2009-07-15 @ 16:10:16
URL: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0