Dunderseg! :)

Efter jobbet igår åkte jag till Jossan och Daniel, Älsk va redan där, vi drack lite te, myspyste och bara hade de trevligt. :) Åkte hem vid tolv eftersom jag skulle upp och jobba halv åtta idag, tänkte att jag skulle iaf få sova rätt många timmar, Haa, då trodde ja fel, när vi kom till Stoffe så hade ett hus lite längre bort på gatan värsta jävla festen och de dåna och lät överallt i hela Lotorp, de sjöng och klappa händerna som bara den, och de spela samma låtar hela tiden, och de va gamla låtar med! Hmm, men vid efter ett tror jag att de va nån som ringde och klaga för bara efter fem minuter blev de knäppt tyst! Haha! =)
Somna till slut iaf, men då vid tre vaknar man av att de är nån som ringer till Stoffes mobil hela tiden, han kan ju inte sätta på ljudlös, nejdå de är svårt, så de ringde flera gånger. Men somna om snart igen, och när väl mitt alarm på mobilen ringer var ja rätt trött! haha!

Är hemma på timmar nu, har jobbat 07.30-13.00 men ska snar tillbaka igen och jobba 16.00-20.00. Usch de känner jag inte för, är faktiskt jätte trött! =) Men de går nog, efter jobbet tror jag att vi skulle till Jossan och Daniel, men Stoffe kanske redan är där, så då åker jag dit när jag har slutat!! :)

Neej va social med familjen och slappa lite, ska duscha också! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi lyssnade på bra musik, annars hade vi ju bytt låt förstås :) Det var ingen som ringde, vi hade nog bara fått nog då.

2009-07-12 @ 19:42:34
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Emma

Haha, kan tänka mig det:) Ja vi hade jättekul. En perfekt fest med alla tillbehör :) Och favorit låtarna såklart.

2009-07-12 @ 20:51:47
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag länkade inte för att vara elak...Jag kan ta bort länken om det stör dig! tyckte det var lite kul bara!

2009-07-12 @ 23:19:40
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0