Tosdag

Inte lika bra torsdag som förra när jag inte hade några hål, idag va jag på ungdomshälsan gick dit och hon ville att ja skulle sitta i stolen med de sa ja ifrån om, för ja sa att ja inte kände mig tillräckligt fräsch! :) hahaha

Har fortfarande tand värk som jag har haft sen i söndags, jädra visdomstand! Usch de tycker jag inte, alla säger ju att de bara blir problem med dom sen, så de skulle inte förvåna mig att de blir nåt så att ja måste dra ut dom, Yeeah då får ja värk då med, och de här är ju bara den första så jag har ju tre kvar! Jiippie! :)

Trevlig dag igår som sagt, måste göras om snart Josefine! :)

Idag blir de kanske att dra till Jonnis, Stoffe kanske ska träna så då åker ja dit, och om han inte ska träna så kanske vi åker dit eller ja. Får se hur de blir!

Ninen är ute och hoppas, han bara glider på de hala golvet, hahah bror har släppt ut honom, han är ju sjuk så han är ju hemma från skolan. Hahah stackare. :)

Ska äta mat om ett tag, efter de ska ja träna eftersom ja inte gjorde de igår så måste ja göra de idag. Duscha och bara slappa lite, har sovit så grymt dåligt i natt, eftersom jag har haft en bökig person bredvid mig som har pratat i sömnen, lagt benen över mig sagt aj så fort han har vänt sig om! Såå ja känner mig lite seg idag! hahaha.

Hopp de va väl allt ja hade att berätta idag. :) hoppas de va nåt läsbart! :) Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahah varför har han sagt aj hela natten? :D ramla han o slog sig i romme eller :D

2009-01-22 @ 13:37:27
URL: http://thisismee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0