Torsdag!


 
Hoop, Jossan tyckte jag skulle fixa en blogg så hon kunde ha något roligt att läsa! :) jag vet inte om jag skriver så oerhört roliga saker, men nu har jag iaf skaffat en!

Sitter här omklädd och klar för träning, de ska bli skönt de värsta är att de inte är så roligt att träna själv, men nästa veckan drar jag och Jonnis igång igen. Duscha efter de och sen bara vänta på att pappsen ska komma och hämta mig så han kan skjutsa ner mig till tandläkaren, usch vill verkligen inte gå dit. Jag vet ju själv att jag kommer ha hål, och så får man massa äckligt i munnen som smakar äckligt. Men men! Bättre att göra de nu så att man inte får löständer! hahah.

Idag fyller bror stor, hela 15 år. Moppe och grejer, han va på sin första teorilektion igår, han tyckte de va mycket att komma ihåg osv. men han är ju ett snille så han lär väl inte ha några problem med de där. Så idag blir de lite små firande, tacos och sen paket för honom. Kanske pälsk kommer hit och äter med oss, annars åker jag dit efter vi har myst klart.

Jag vill att du ska få ditt svar nu, och jag vill självklart att det ska vara positivt, usch vill höra nåt mer negativt de räcker på ett bra tag. du får inte ge upp även om de blir negativt, du måste se framåt och tänka positivt, KÄMPA!

Jaha här har ni mitt första inlägg, hoppas att du tycker att de är tillräckligt roligt, eftersom de inte händer så mycket roligt i
mitt liv så kan de ju inte vara nåt roligt jag skriver, men kul att man kan roa nån iaf! :)              

Ha en bra dag! :)


Måste bara uppdatera och berätta om min händelse hos tandläkaren. 
Börja med att jag kom dit, helt PROPP fullt i väntrummet men hitta en plats bredvid en äcklig gubbe som stank svett och snora och grejja, iaf sen va de min tur, hon tog kort och de va tydligen nåt nytt system så den där grejen man skulle ha i munnen va skit stor och gjorde ont som bara den.

Aaah sen skulle hon kolla och hon skrapa och hade sig, tandköttet va visst lite irriterat här och var men va spelar de för roll, huvudsaken är att jag INTE hade några hål, va nära att krama om henne, för de har ALDRIG hänt förut, antingen har jag haft hål eller behövt dragit ut nåt!   

Jag är överlycklig och glad, nu ses vi om ett år tandpäckel om de inte händer något oväntat, men de håller jag tummarna för att de inte gör! :)                                                                      

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha tandpäckel :D Aaaah det va säkert den där äckelgubben som va inne på fk oxå, han va typ ganska kort, hade en mössa på sig, och hade pissa på sig. ussch, för han kom från tanläkaren, runt två??

2009-01-15 @ 15:10:03
URL: http://thisismee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0