Söndag!

Den här helgen har också gått, va har man hunnit med, haft en liten "tjejkväll" i fredags, fira henke igår och sen idag har jag hängt med mig bror och kollat, innebandy och hockey! Kul jul! Och nu ska ja kolla på handbollsmatchen och äta, för har bara ätit en korv med bröd.:)

De känns skönt att kunna pusta ut, att slippa ha den där oron varje dag, att slippa se dig må dåligt och vara nere. Jag hoppas och tror att de är nu vi ska se framåt och lägga allt bakom oss. De värsta är nog över för hoppningsvis!

De är nog ingen idé att hoppas mer, de som va och fanns kommer nog inte mer igen, vilket är tråkigt och sorgligt, de blev så konstigt slut och de va nog inte de man hade trott! Men tiden kanske kommer tillbaka eller så gör den inte de.

Ikväll blir de pälsk, och förhoppningsvis så får jag lite sällskap från hans sida, har inte träffats så mycket eftersom crossen är väldigt intressant nu tycker han, hehe men bara att låta honom göra de han vill så får jag sysselsätta mig med nåt annat och va är de, jadu sitta hemma och uggla, Guuu va skojigt.

That´s life

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tror vi är andra hands valet när det gäller bilar, crossar & sånt. Känns som att dem tycker sånt är viktigare :P hahaha.

2009-01-19 @ 10:31:33
URL: http://thisismee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0