Onsdag!

Har jobbat idag 12.00-16.00, kul kul inte alls för de är de segaste timmarna på hela dagen, men lite pengar iaf. :D
Kom hem hade tänkt att träna men sen bestämde jag att ja skulle följa med mamma och pappa och handla, sen skulle ja till Jossan, och vi titta på den nya lägenheten, tog dit gardiner och blommor men vi va för korta så vi räckte inte upp så vi sket i att sätta upp dom!
Gick också och åt pizza på Josefine, Sandra hängde också på, så idag känner jag att jag har varit jätte nyttig! INTE.

Nu sitter jag hos pälsk och skriver lite, haha.

RIIIING mig om mer jobb snälla! :D I need money! Hahaha. :)

Nu ska ja va lite social med pälsk, kanske spela lite GH! Alltid lika roligt, vi hade klarat massa men sen är de nån gullig typ som har gjort så att allt har försvunnit, så nu är de bara att göra om allt.

De blev inge Gh, för här sitter jag och lyssnar när min pojkvän snarkar! KULJUL! :D

Sooov Gott! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du kan få jobba lite åt mig, typ städa, h6 hahah :D Vad är GH, guitar hero lr? jag är ju lite trög. yes vi har varit skit nyttiga idag ju, mumsigt värre :D

2009-01-21 @ 22:51:58
URL: http://thisismee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0