Måndag!

Hopp, stressig förmiddag på vägen hem från pälsk ringde fonen så nu ska jag jobba mella 14.00-20.00, men de är alltid kul med jobb eller de blir roligare när pengarna kommer. :D Kom hem vid elva, på 3 timmar ska jag hinna äta frukost, träna, duscha och äta mat! Såå de blir ett kort inlägg här idag, för nu måste jag träna så jag hinner med! :)

Mia ska spela in handbollen för de missar ja, så de ska jag se efter jobbet och pälsk ska träna så får träffa honom vid halv elva eller nåt! :( Men tiden går fort. :)

7 dagar kvar till lön, de börjar bli rätt tomt i plånbokennu hos Sofia! :) Pengar, pengar!

In good times and bad times I´ll be on your sida for ever more,
That´s whats friends are for. Keep smiling, keep shinig! - Finaste låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0