Måndag

Sitter hemma, ska snart hoppa in i duschen!

Idag har jag varit hos Jonna, vi åt frukost tillsammans, de va riktigt gott, guu så mätt ja blev! =) Haha. Ska börja jobba om en timme, och efter jag har slutat ska jag åka till Jonnis en sväng, sen hämta pälsk efter hans träning. Sen blir de nog sängen skapligt.

Imorn blire stan med mammi först, sen framåt kvällen ska jag till Joss och hjälpa henne i lägenheten, och bara softa! Haha. <3

Tjejkväll på fredag, och jag har sagt de hela tiden, att de kommer säkert ringa mig och fråga om jag kan jobba, och va tror ni att de gjorde förut idag då? joo de fråga om ja kunde jobba till halv nio då så får komma efter, och så fick jag lördag och söndag med! Yeees. så om de inte blir nåt mer den här veckan så har ja sammanlagt 11 dagar den här månaden och de klagar ja inte. För så många dagar har ja inte fått förut, förutom när ja har jobbat på sommaren! :)  Såå nu längtar jag till nästa lön! :)

Have a good day! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är ju kanon bra gumman med massa jobb ! Blir ju massvis med pengar. Ses imorgon <3

2009-01-26 @ 16:53:13
URL: http://thisismee.bloggsida.se
Postat av: Madde

hörre du där, här va de lite dålig uppdatering va ;P

2009-01-30 @ 12:04:31
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0