Lördag

Sitter här, samlar krafter så jag orkar träna, men va fan idag är bara en seg da, är sjukt trött och bara allmänt slappig! :D Haha. Men har bett att Henrik ska sitta här vid datorn samtidigt som jag tränar så att tiden går lite fortare, går så sakta när man står där och trampar i sin ensamhet! :D

Väntar på att pälsk ska höra av sig, han är ju som sagt ute och åker cross på isen och sa att han skulle höra av sig, så hoppas han kommer ihåg de, han ska också komma hit sen när vi ska fira Henke, vi ska äta grillat och de kommer bli så gott för är så sugen på de.:)

Ikväll ska jag se handbollsmatchen och körslaget på tv:n, de är ett måste. Är de nån som vill se nåt annat så får den åka hem! Hahaha, neevars skoja bara.:)

Hopp, idag fanns de inte så mycket att skriva om, ska ta och byta om och trampa igång den där cykeln så att de är över snart.:)

Jag längtar till Löööön! :D De skulle inte sitta helt fel, eftersom jag vill köpa den sista Beck filmen och sen villjag köpa ABBA sing star! :)

Have a lovely saturday evening.:)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är inte ensam om o längta till löning :D Förresten jobba du natt sen i fredags?



Såg me körslaget, tyckte att erik skulle åkt ut :D haha.

2009-01-18 @ 13:21:50
URL: http://thisismee.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Neej ja jobba aldrig då, eftersom jag inte hade nån skjuts och så blev de lite plötsligt.:D jaa tyckte nog att Hanna skulle ha åkt tror ja. :D

2009-01-18 @ 18:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0