Fredag!

Sitter hemma själv, de är ganska vanligt att man bara gör de om dagarna, mamma och pappa jobbar och Henke är i skolan! Jaha och va gör jag om dagarna då? Inte ett skit, sitter här och har hur kul som helst, de roligaste jag gör om dagarna är väl att träna, för efteråt känner man sig duktig och man känner sig som en ny människa.!

Igår va jag hos Jonna, vi gjorde inte alls mycket bara satt och prata, sen efter ett tag kom Johnny och pälsk dit med. :) De va skönt att prata av sig, de är jobbigt o gå och bära på allt. Jag har kommit till en period då allt känns skit, känner inte för nåt, tror de är för att man går och tänker och funderar för mycket, men va ska man göra när de tar sån tid innan man får reda på svaret?

Jag vill ha sommar, jag vill ha värme, jag hatar vintern! Usch ta på sig massa kläder och frysa jämt varje gång man går ut! Inte för att jag hinner göra så mycket på sommaren ändå, eftersom jag jobbar, men jag får ändå känna värmen och man blir på bättre humör, för hoppningsvis!?

Ikväll blir de bara lugnt, känner inte för att änstränga mig för nåt speciellt, händer väl inget ändå!

Man hoppas och tror, men tills slut blir man bara förvånad och irriterad, så de är ingen idé. Jag kör på mitt motto som jag skrev här, "Ta dagen som den kommer, blir de inte som man tänkt sig blir man bara sårad!"

Älskling, tack för att du står ut med mig och mitt humör, tack för att du stannar hos mig! Jag älskar dig och jag hoppas att vi har en lång framtid tillsammans! <3

Aaahopp nu är de dags för träning, hoppas ni får en bra dag! / Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0