Fredag!

Har varit lite dålig med uppdateringen, har inte tänkt på de och så har jag inte orkat heller! :)

Men nu ska ja skriva några rader. Hehe.

Börjar jobba om 1 ½ timme, känner inte ett dugg för de, men men får tänka på att man får pengar, och så hade jag hällre ha velat kommit i tid till tjejkvällen, men kommer ju iaf! Hehe. Hopp måste ladda kameran, så att jag kan ta många kort ikväll. :)
De blir lugnt för min del ikväll, va nere förut och köpte 5 cider men inte säkert att jag dricker alla. Och sen efter de åkte jag till Perfect och skulle köpa en sallad, jag va tvungen att parkera vid blomaffären vid per och peo, då kommer de för en räddningdtjänst bil, sen 2 ambulanser och sen en brandbil, när jag är där inne och ska betala så kommer de en till räddningsbil. Och när jag åkte hem så mötte jag en till ambulans. Så ja sa till mamma när ja kom hem, de måste ha hänt nåt riktigt stort nu!
Hon gick in och kolla på aftonbladet och då hade en buss vält ner i diket lite utanför Sonstorp. Så jag hade rätt de va nåt allvarligt som hade hänt. Usch läskigt när sånt händer!

Imorn så ska jag jobba igen 14.00-21.15, efter de ska ja va fyllechaffis åt mammi och pappi! :) Hoppas de inte blir för sent bara, eftersom jag jobbar 6.45-13.00  16.30-21.15 på söndag! =) Skönt när alla de där timmarna är färdig jobbade! Nu innan känns de lite surt att tillbringa så många timmar på arbetet, för så roligt är de ju inte! Men men! haha.

Nee nu ska jag hoppa in i duschen sen plocka i ordning smink och hårspray och allt de där jag behöver till att göra mig i ordning! Hoppas de här 4½ timmarna går fort. :) hahaha. Märks de att jag gillar mitt jobb, neevars skoja bara, de gör jag, men nu är jag inte på sånt humör, och sen va på en avdelning som jag inte gillar.

Aah de blev visst mer än några rader, de blev väldigt många rader! hahaa.

Ha en trevlig fredags kväll, för de ska jag ha iaf! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0