Fredag!

Idag är jag super glad för jag klara uppskrivningen så nu har jag körkort, vilket känns hur bra som helst. Men de känns lite pirrigt i magen nu när man ska sätta sig själv i bilen och äka iväg! haha, men de går nog bra! :)

Ikväll ska jag och pälsk till Jonna och Martin, ja ska åka och hämta henne senare för att vi ska till Ica och handla för vi ska göra Tacogratäng.:) Myspys! <3

Idag har de varit hel dag inne i stan med mammi, käka, kolla i affärer oh lite så, men vi handla inte så mycket för ingen av oss har mycket pengar, vi sitter här och väntar på att våran lön ska sättas in på kontot, men får vänta till måndag! Men fick en röd t-shirt och så köpte ja en t-shirt till Stoffe på rean, kosta bara 49 kr, så tyckte att de har ja väl råd med. :) hahaha.

Nu ska ja va social med mammi lite.

Ha en trevlig fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis igen gummen! Härligt med kortet! Nu får man hålla sig borta från vägarna när du kommer farande. :)

2009-01-24 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0