.....

Sitter här vid min bästa vän, haha datorn. Skoja! Har stängt in mig här, för mamma ligger och sover för hon har jobbat natt och ska jobba i natt emd så hon behöver nog sova, och får hon inte sova tillräckligt så är de inte så roligt att va med henne! :D

Igår jobba ja ju, de gick bra och så, fram tills kvällskaffet, när en tant fick ett anfall, jag har inte varit så rädd på länge, ja skulle försöka ringa över till en annan avdelning så att vi skulle få hjälp, och så fick jag inte upp knapplåset på telefonen, och B-M skriker spring över, och jag springer som en tok och kommer in där och säger hjälpa oss ..... har fått ett anfall. Iaf vi fick hjälpa och B-M ringde SSK, ja skulle servera kaffet, snacka om att jag skaka på händerna, koppen bara for runt på faten! hahaha. De va en annan tant som tyckte att ja skulle sätta mig ner en stund.
Man blir väldigt rädd när sånt händer och speciellt när man aldrig har varit med om de förut, och sen när man inte vet va man ska göra!  Usch!

Tills mamma vaknar ska ja plugga och se på gamla avsnitt som Mia har spelat in av Stjärna mot Stjärna och Superstar, de är 12 år sen! Haha roligt att se. Sen när hon vaknar ska ja träna och de vanliga! :)

Man tror att man kan lita på folk, och tror på allt de säger, men sen så är de bara borta, sa de så bara för att vara snälla och för att de skulle låta bra eller mena de verkligen de?! De är sånt jag kan fundera på ibland. Man duger för stunden sen är de bara skit samma! Oooh ja orkar inte, men samtidigt blir man ju sårad och undrar varför?

Ikväll blir de pälsk, han kommer nog lägga sig tidigt för han ska åka skidor imornmed skolan, så jag kommer få sitta i min ensamhet som vanligt!

Jossan flytta till Lotorp igen så kan vi ta våra pratstunder i repris och prata om allt! =) <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja om det hade funnits några fina treor. Men det är ju så skabbiga lägenheter där ute :D haha.

2009-01-20 @ 11:32:44
Postat av: Thisismee.bloggsida.se

Ooj, glömde ju skriva att det va från mig, puss påre :D

2009-01-20 @ 11:33:24
Postat av: Johanna

Jossan Har fel, Lotorpsmottståndare nu`?? ;). Du kan ej ha vatt inne i många lägenheter, de flästa är B-rätter & topp renoverade. Fel Fel. Jag tycker personligen att de är ur mysiga.... hahaha.

2009-01-22 @ 13:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0