Usch!

Idag är de inte min dag, känns allmänt nere, har ont i hela kroppen, hostar som en galning och så har jag fått feber, fatta va roligt! yeees. sånt man verkligen längtar efter! Pälsk är också sjuk så vi får ta hand om varandra. Ska snart åka dit, men innan ska jag säga till pappsen att ja vill åka till Ica så ja kan köpa te. Har precis tagit en dusch på ungefär en halvtimme och värmen håller redan på att försvinna, hopplöst!

Idag skrev bror upp till moppe körkortet, nu är de bara att vänta på svar, men självklart klarar han väl de, han som är sånt snille :) hahaha.

Neej slutsnackat, inget serris ändå! :) Ha en bra kväll/natt. Ja ska försöka ta mig igenom den här natten bättre än va de gick i natt! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa grattis ifall han klara det :)

2009-02-10 @ 12:15:38
Postat av: Josefine

Haha glömde skriva att det va från mig :D

2009-02-10 @ 12:16:19
URL: http://thisismee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0