Söndag!

Mitt hjärta tycker en sak, min hjärna vill en annan! Vad ska man lyssna på!? Jag får ge de lite tid, så kanske jag kommer fram till vad jag ska eller inte ska göra!

Jag har ont i min vänstra axel i två veckor nu! vet inte varför, trordde först att de var för att jag sov med två kuddar på varandra när jag hade hosta, men jag tycker att de skulle gått över. Men ska ju på massage på tisdag så hoppas att de blir bättre efter de, eller de kanske blir ännu värre!? Sånt som märks.

Hopp i helgen har de väl inte hänt nåt speciellt, i fredags blev de lite party med Emmsi, igår blev de först tacos här hemma med familjen och pälsk, sen vidare till Jonnis och Martin och kolla på Melodifestivalen, vilken gjorde mig rasande! Satt där och svor och hade mig! Usch. Hahaha! Sen gjorde jag och Jonnis en sak, men de vill jag inte säga högt för de får man inte göra egentligen! :) hahaha.

Idag vet jag inte vad som händer, blir nog ett eller fler avsnitt av Grey`s Anatomy, de är ju bara för bra! Och självklart blir de några rader lästa i min bok! :)

Bra skit!
Akon - Beautiful
Leona Lewis - Forgive me
Leona Lewis - A moment like this
Jordin Sparks - Tattoo.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0