Smärta

Jag känner för att åka in till stan, skulle behöva nya tröjor och framför allt nya skor, och nu är ju lönen här också, de värsta är att jag blir lite snål av mig.:) haha. Men får se, måste ju fråga pappa och så först eftersom de är han som pejjar bensinen! :D Hahha. Jag vet nog nån som är sugen på att följa med!? Haha.

Nu ska jag snart på massage sen gå och köpa en ny piercing som är längre, fan va ont jag har, platta har svakft sönder i munnen och är inne i läppen, oooh har vaknat flera gånger i natt med värsta värken! Skiter i om de är fult med lång stav huvudsaken är att jag inte har ont!!

Frukost, duscha håret sen brumma iväg! Återkommer senare! / Fia

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gummmaaan du måste ha en större pirecing i. Så du inte får inflamation :( Jag förljer gärna med om jag får :D hahaha. Inte för ja ska handla, no moneys, men som sällskap. Pusspådej <3

2009-02-26 @ 11:00:05
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0