Seeeg!

Sitter här, har gjort räkmackor, va jätte sugen på de, när jag ätit en halva så blev jag bara illamående, usch jag som vet att de är gott men när man inte känner vad de smakar, så kvittar de att äta känns de som!

Igår va en jobbigt kväll, kom till pälsk han sov, men väckte honom, la mig bredvid honom i soffan under ett täcke frös som en gnu, efter en kvart svettades ja som fan, tog av mig täcker tio minuter senare frös ja. Jag höll på att bli galen! Vi åt mackor och drack te och kolla på Desing Simon och Tomas!  MysPys! Sen kolla vi på en film.

Natten gick rätt okej iaf för min del, tror inte pälsk sov så mycket han frös och hosta som en tok. Usch! I morse när jag vakna av att mobieln ringde så va de polen som undra om jag kunde jobba, men fick ju säga ifrån och de va skönt för de hade magsjuka där igen! Så tur i oturen. Iaf va kall svettig, visste inte vart ja skulle ta vägen.

Väntar på att mamma ska komma hem! Mitt huvud sprängs snart känns de som! Mina ben värker, känns som att jag har växtvärk, men de tror ja knappast, de är min leder som inte mår bra, ryggen ska vi inte tala om, känns som att ja är 85 år eller nåt!

Skulle egentligen ha varit påmassage idag, men fick hoppa de eftersom jag är sjuk! Vill bli frisk så jag kan hälsa på Jossan igen! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Uhä tur du inte jobba, då kanske du skulle ha fått magsjuka oxå :S Finns inget värre, usch. Yes nu får du ta o krya på dej :)

2009-02-10 @ 13:30:07
URL: http://thisismee.bloggsida.se
Postat av: Josefine

Tack gummsi va snäll du är :) Måste ju bara få daniel eller peder o köra mig o köpa dem möblerna haha

2009-02-10 @ 15:40:57
URL: http://thisismee.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0