Saknar..

För varje dag som går kan jag fortfarande inte förstå att ni är borta, allt gick så fort. Ni var mina hjältar, ni lyste upp min dag då allt kändes jobbigt, jag saknar er varje dag. Vill bara att ni ska komma tillbaka, jag skulle göra vad som helst, bara ni fanns här vid min sida! Ni fick inte vara med när jag blev 18, tog studenten, fick körkort, flytta hemifrån och när jag fick barn! Usch!

De finns folk som säger jag förstår dig, säg aldrig så om ni inte kan sätta er i samma situation, de sårar bara mer.

Ooooh jag skulle bara kunna slänga mig i väggen med huvudet före bara för att slippa allt jävla tjaffs hela jävla tiden! Spelar ju ingen roll vad man gör så finns de alltid nån som är där och klagar! ORKA säger jag bara! NEEJ!

 / Sofia


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag förstår dig inte. För det är aldrig någon som gått bort i min släkt. Men jag kan srkiva att jag lider med dig, för usch så hemskt det måste vara!

2009-02-13 @ 15:19:42
URL: http://thisismee.bloggsida.se
Postat av: Johanna

Jag vet precis hur det känns gumman. Men jag kan inte beskriva det med ord. Det värsta jag varit med om. <3

2009-02-14 @ 14:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0