Över!

Nu är helgen över, känns skönt men de bästa är att jag tjäna skapligt mycket pengar! Yeees.

Igår efter jobbet åkte jag till pälsk, vi såg först Herren på Täppan, sen Boog & Elliot 2 och sen de sista av Beck! Sen blev de sängen för oss, vakna av att pälsk klättrar över mig, så har jag tydligen somnat fast jag trodde att jag inte hade de, så jag hade tydligen snarkat, så han gick ut och la sig i soffan utanför. Stackare:S Somna vidare, vakna av att pälsk kom in i morse och skulle säga hejdå! Somna vidare, hade ställt klockan på 10.30 men va helt slut, sov en timme till!

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske ska höra om Jonnis är sugen på att snacka lite skit med mig och bara dricka lite te. :) va ett tag sen, pälsk ska träna också! Vill bara säga att Stoffe är så duktig, han hade haft ett svårt prov inom fordon innan lovet där många hade fått IG, men idag fick han reda på va han fick, 1 poäng från MVG! Braaaa, älskling!

Nehe slå en pling till Jonnis kanske! =)

Mammi ska snart iväg på massage då ska jag läsa klart min bok som  jag har sagt flera gånger, men inte blivit av eftersom jag har jobbat 5 dagar den här veckan! =)

Trevlig dag! / Fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0