Onsdag!

Sitter här pälsk sover, kom hit från Jossan och Daniel för en stund sedan! :)

Åkte och hämta henne förut på förmiddagen och körde henne till sjukan för hon skulle träffa Bm, ja satt i väntrummet och kolla i en pärm där de har satt in massa bilder från tidningen där folk har fått barn, och jag hitta mig och mammi, skojsigt. Sen fick Jossan för sig att hon skulle bjuda mig på mat för att ja körde henne, så de blev Perfect, trodde faktiskt att vi skulle vara de enda där, klockan va ju bara 11.20, men de va vi inte. :) Prata om allt möjligt, åkte sedan vidare ner till centrim för hon skulle handla kuvert och ja va tvungen att handla ny nässpray, skulle aldrig klara mig utan de.:) sen körde ja hem henne.

Hann snacka lite med mammi innan ja körde henne till jobbet, åkte hem börja titta på Grey´s anatomy som ja har sagt hur länge som helst att ja skulle göra men idag blev de så! :) Skit bra!

Åkte hämta Jossan igen, åkte först till filmgiganten och Netto för att kolla om de fanns Fillidutter nånstans, men de fanns de inte, så åkte vidare ner till centrum igen, kolla godislagret där fanns de typ 8 kvar som vi fick dela på, sen fanns de inga mer. Är de ingen som vill göra Fillisar mer? :`( Gick till sminkis också för Jossan hitta en parfym som hon ville köpa! Gick även in på Ica och köpte lite smarriga saker!

Hemma hos Jossan måla ja fransk manikyr på henne, men hon hade ju inte ro att inte pilla på nåt tills de torka så de blev märken och så! men men. :) Titta på tv och snacka!

Har beställt 3 böcker och 2 filmer som jag väntar på! Åååh är helt galen i böcker, är så skönt att jag kan läsa vanliga istället för den där tråkiga körkortsboken! usch! Tiden går fort, har snart haft körkort i 2 veckor och än så länge har ja inte blivit stoppad och behövt visa mitt super snygga körkort, peppar peppar! :)

Jobba igår kväll och ska jobba imorn kväll, skönt med jobb, hoppas bara att de blir fler dagar den här månaden, längtar till lön, fick ihop 11 dagar förra månaden, så de lär nog bli en skaplig lön, ska inte klaga och de gör ja inte, men de värsta är ju att pengarna försvinner ju så GRYMT fort! :)

Neej nu ska ja lägga mig i sängen, pussa godnatt på pälsk och läsa
När jag hör din röst! Skit bra!

Godnatt alla glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0