Nu igen!

Jag blir galen, sist jag hade den efterlängtade lingonveckan hade jag inte någon värk, men nu skulle jag kunna slå ihjäl första bästa jag ser, så grymt ont jag har. Är precis som att någon står och hoppar på magen! Usch de är jobbigt och speciellt när man vaknar på natten och de bara hugger i magen. Neeej tur att man inte har den här veckan för ofta.

Polen ringde förut och undra om jag kunde jobba i morn kväll och självklart kan jag de, så 15.30-19.45. Sen när jag kom hem från pälsk så ringde de igen och undra och jag kunde jobba lördag 14.00-21.15 och söndag hel dag 8.15-13.00  16.00-19.45 och självklart kan jag de, blir bara så förvånad att jag får jobba så mycket, brukar verkligen inte va så här mycket i Februari, är uppe i 7 dagar men skulle egentligen ha haft 13 dagar om jag inte hade varit sjuk! men Whatever de blir säkert mer. :)

Har precis kommit hem, har hjälpt farfar idag med. Men nu dröjer de nog några veckor tills han behöver hjälp igen! :) Funderar på att ta en Ipren och lägga mig i soffan och glo på tv eller läsa klart min bok och hoppas på att min värk släpper nån gång!

Kul mamma berätta att den här månaden får jag betala min egen mobilräkning, uschan de har jag inte gjort nångång förut, men den här månaden va de min tur för att de hade så många andra räkningar. Är väl bara att se glad ut och göra de. :) Juste nu kom jag på att jag måste ringa 3 också, för får betala 69 kr för ett nummer ja inte använder och de tänker jag då inte göra. 3 är skit egentligen!

Simma Lugnt! / Fiia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0