Måndag!

Jobb först i fredags sen brumma vidare till tjej kvällen som redan va igång, men kom precis lagom till maten, den va jätte gott, efter maten blev de lek, många snygga kort och självklart mycket skratt! Åkte vidare ner till finspång för utgång, vilket inte alla tyckte va kul eller orka med, men jag, emma och sandra va kvar, vi hade tänkt att dansa men Emma lura på mig att vi skulle spela på automaterna så där fastna hon och jag hela kvällen, visst hann vi dansa två danser kanske! =) Gick ner till centrum, träffa pälsk som hade varit ute på Hotellet, köpte mat på grillen, väldigt ovanligt. Inte haha.
Dennis va snäll och körde oss till Lotorp, klockan va lite efter tre tror ja, blev att pälsk och jag fastna utanför Dennis, stod där och prata om allt möjligt, och man kan ju inte mer än att skratta i hans sällskap, han är för stör bara!
Iaf tror ja kom i säng vid halv sex så den dagen blev väldigt lång.

Lördag jobb igen, efter de åkte jag till pälsk och bara såg på tv, skulle egentligen ah hämtat mamma och pappa från A-C, men ja ringde vid halv tolv och sa att ja lägger mig för ja skulle börja 6.45 i går. Men sen ringde nån till stoffes mobil, och ville prata med mig, hade precis somnat, då va de Virran som undra om ja kunde hämta henne och klockan va efter 2, så de va bara att ta på sig kläderna och sätta sig i en kall bil! Usch! Somna som en stock sen när ja kom tillbaka!

Söndag, klockan ringde tjugo över sex, bara att traska upp, lite sliten efter fyra timmars sömn bara, sätta sig i kalla bilen igen. Usch! Kom ner mådde skit, feber och frusen som bara den! Kom till avdelningen, hade inte sett fram emot att vara där eftersom de hade varit magsjuka, iaf hann bara duka till frukost och sätta på kaffe, då min mobil ringer och då va de pappa som sa att ja va tvungen att komma hem för att de hände en sak, så sprang som en galning i till avdelningen bredvid, ingen där, sprang vidare till nästa där jag hitta Helene, berätta va som hade hänt och fråga om ja kunde åka, hon sa självklart! Körde som en galning hem och efter att allt blev lugnare så la ja mig och sov i en timme.

Usch de är hemskt va rädd man blir!

Senare följde jag med Mia och Henke till Linköping, bror skulle spela match, som inte sluta så rolig. Efter de blev de donken, usch! Mådde illa som bara den, eftersom ja tänker på magsjuka så blir de automatiskt att jag mår illa, nåt psykiskt! haha. Sen hem, lägga sig framför tv, hoppa in i duschen. Sen åkte ja och Henke till Blacka för att Pälsk hade match, den matchen sluta ännu värre, blev ambulans besök där i ishallen och många arga och oroliga miner, matchen avbröts iaf efter halva matchen! Faik ville inte spela vidare efter de som hände.

På kvällen åkte jag till pälsk, hade köpt med mig chips och dip, så vi mummsa i oss de och såg på Beck filmen! Efter de blev de sängen!

Idag ska jag först åka till pälsk innan hans träningen sen köra ner honom och när han tränar ska jag till Emma och leka lite med henne, om de nu inte blir så att jag och pälsk åker dit innan hans träning, beror på om han hinner, han skulle ner till garaget och prata med nån om praktik plats! Iaf ska hämta han efter träningen sen blir de sängen, usch känner inte för nånting!

IKEA är nåt som lockar mig grymt mycket, iofs så är de ju roligare att åka dit om man har pengar, visst har ja pengar så ja kan handla lite, men samtidigt vill ja ha nåt att leva på resten av månaden, de är ju iaf 24 dagar kvar till lön igen! =)

Blev ett rätt långt inlägg den här gången, men blir så när man är slarvig och hoppa över några dagar! =)

Me love Christoffer Forsström! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0