Fredagen den 13:de

Inget jag bryr mig om speciellt mycket, jag tror inte att de händer mer saker den här dagen bara för att de är de datumet, händer de nåt så gör de, inget man kan styra iaf!

Hopp vad häder idag då? Ingen aning. Jag är inte rädd för att göra nåt.

Har precis ätit varma mackor med köttfärs och ost på, guuuh så gott de va! :) Funderar på att lägga mig i soffan och försöka läsa klart min bok! Är också sugen på att börja se min första säsong med Pravite Practice, men de om jag gör de så kommer de bli så att jag ser klart den snart och då har jag inget mer att se sen.

I helgen ska jag hjälpa farfar, skulle va skönt om jag kunde göra de idag, men de är nog inte så populärt eftersom han ska på begravning idag!

Soff time! PussoKram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0