Blöööött!

Har precis kommit hem från Jossan, har hjälpt henne att göra rent akvariet, oooh fy fabian va jobbigt de va, vilket problem vi hade med att få ur vattnet i början. hahaa, blött överallt och malarna va äckliga dom är, uschan vi skulle ta de med hov, och de bara sög fast sig i nätet och jag blev rädd släppte hinken och Jossan börja asgarva så hon höll på att kissa på sig!? hahaha. Aaah de tog ett tag för oss att bli klara men kul va de! :)



Minnen som aldrig försvinner! <3

Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska lägga upp dagen! :) Är inte på något roligt humör me samtidigt vill jag göra nåt skojigt! :) Hahah. knas i huvet är jag ibland, men de gör inget.  

Vill spola tillbaka tiden!

 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahah jaa hade jag inte sprungit på toan direkt hade ja faan pissaT PÅ MEJ :D hahahaha. Men kul hade vi..

2009-02-25 @ 17:56:35
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0