Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag!

Jaadu inget jag bryr mig speciellt mycket om, jag älskar alla lika mycket som jag gör alla andra dagar och jag kan ge saker till dom vilken dag som helst, den här dagen är bara för att alla affärer ska tjäna massa pengar och de värsta är ju att nästan alla går på de också. Varför inte köpa en ros nån annan dag för 12 kr, va spelar de för roll de är tanken som räknas! :D

Igår åkte jag och Jossan och käka vi behövde prata av oss, vi båda hade tråkiga och vi båda va irriterade så de passa bra.:D Och visst kändes de bättre efter vi hade ätit och snackat! :) Efter de följde hon med mig hem, jag packa med mig de ja skulle ha, vi gick in till farmor och farfar och lämna en ros till dom som vi hade köpt! Jossan följde med mig till kyrkan så jag kunde tända ett ljus hos mormor och morfar, klart de ska ha de mysigt också. :) har bestämt att jag ska åka ut oftare för nu har jag inget att skylla på nu har jag körkort så de är bara att åka! :)
Åkte till Jossan, spela lite spel såg på Let´s dance och bara hade trevligt!´

Nu sitter jag på jobbet väntar på att klockan ska bli nio, väntar även på att mammi ska komma över hit, hon kanske ska stanna kvar med mig, hon lsutar åtta så får se om hon känner för att stanna eller om hon vill åka hem! :)

Väntar även på att Jossan ska skicka ett mess och skriva om hon och Daniel vill bowla med oss. Finns inte så mycket annat att göra. De flesta dricker ju visst skulle de va roligt när man inte har planerat, och nu blev de ju jobb också! :) Annars om de inte blir nåt bowla så blir de väl häng hos stoffe eller nåt!

Märks de att jag har tråkigt, jag är den enda som är vaken och uppe på hela avdelningen. Alla gamla sover!
Neej ska sätta mig och glutta på melodifestivalen och köka godis! :) Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0