Yeeaah!

Sista dagen på jobbet, känns skönt nu till en början, men sen kommer de bli långtråkigt som innan att bara gå hemma hela dagarna! Iofs har jag mer tid till att träna då! =)

Sitter hemma just för tillfället, ska torka håret, packa ner lite frukt till kvällen och sen brumma iväg till Jossan. Sen ska vi möta upp Emma, för vi ska gå en långpromenad. Funderade först på att dricka men när jag har gått den där promenaden, kommer jag känna mig duktig som valde den istället för alkohol! :)

Har märkt att jag skriver mycket åt träning och vikt osv, men de är de enda som jag engagerar mig åt i stort sett. Nu har jag verkligen gett mig fan på att jag ska klara de, och jag har många som stöttar mig så de känns som att de här kommer gå vägen! :) Förhoppningsvis! haha!

Nu jävlar Sofia är de dags att sätta fart, ska de bli så som du alltid har drömt om så är de nu de gäller!:)

Neej nu är de tack och hej för mig. Ha en solig trevlig fredagskväll allihopa! :D
Puss Fia! :D


Jag önskar ni vore här! <3

Kommentarer
Postat av: josefine

va duktig du e som tränar och står i =D

2009-08-14 @ 20:37:23
URL: http://josefineeemadeleineee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bra att du skriver om träning osv, så vi kan följa dig hur det går ju :) Det är bra att ha ett ämne o skriva om, intressantare :D

2009-08-14 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0