Längtar!

Jag tycker allt bara blir konstigare och konstigare, eller är de så bara i mina ögon eller är de nån annan som märker de också!? Hur mycket man än bjuder till och försöker så verkar de inte vara tillräckligt, jag kanske inte har de där lilla extra som många andra har, men döm mig för den jag är istället.

Ikväll blir de att jobba, vilket jag inte känner ett dugg för, har kommit i en period då jag inte känner för nåt? Så aah, men vad ska man göra, pengar behöver man ju! Och imorn blir de jobb igen, fast då heldag! På söndag ska jag sova ut, utan att ställa klockan! :)

Och äntligen så är allt fixat och klart, så på ons-fre åker vi till Göteborg, och de ska bli så himla skönt att komma härifrån!=) Och jag har längtat efter Liseberg hur länge som helst, jag kommer blir som ett litet barn där eller nåt! :D haha! Nu blir de hårdträning fram till Onsdag, hade tänkt att äta godis då när jag är där, men jag tror jag hoppar de och unnar mig lite god mat istället! :D

Nu blir de träning, mat och dusch innan jobbet! :D
Pussokram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0