Söndag!

Dagen börja med att jag klev upp ur sängen tio i tio, åkte hem, åt frukost och duscha! Åkte sen och hämta Jossan för att sen åka vidare ut till Eliantorp och kolla på cross. De blåste och solen gick i moln hela tiden, så de va lite kyligt, och jag hade ingen jacka med mig! Vi fick mat också eftersom vi hade Vip biljett, de va väl kanske ingen höjdare, men de mätta magen lite iaf! =)

Vid tre kanske åkte vihem till Jossan och fixa oss lite sen åkte vi vidare till Slottsparken för lite fotografering, va skoj, haha. Blev en del fina bilder, men de va ganska pinsamt de va många som va ute och gick, en tant och en gubbe gick förbi, och tanten skratta som bara den! :)
Här kommer lite bilder:













Funderar på att också köpa en bättre kamera när jag får mina pengar, och gissa om jag blev glad när pappa sa de, Jo tack minsann. ! Längtar som bara den! =)

Idag har jag varit utan godis och sånt onyttigt i 2 hela veckor, och det går bara bättre och bättre, visst, suget finns fortfarande kvar, men med lite jävlaranamma så går de! =)

Nu när jag har skrivit klart här ska jag hoppa lite hopprep tills Jossan kommer hem, sen blir de en promenad idag med! Får se om de kanske blir ett nytt varv idag! :)

Puss och hej från mig! :) / Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0