Trist väder!

Idag är de inge roligt väder alls, men perfekt väder för en promenad, så jag tog mig i kragen, stoppa in hörlurarna, satte på musik och traska iväg. Blev iaf 40 minuter och de är alltid nåt, ska försöka hoppa lite hopprep om min axel tillåter de.

Jag är själv hemma, eftersom mamma och dom är inne i stan, Henke skulle till doktorn, så de skulle passa på att handla när de va där inne, så får väl se om jag väntar med att äta tills dom kommer, eller äter själv.
Ska ju jobba idag 15.45-21.15.

Igår gick jag och Jossan och hälsa på Emma, vi drack lite te och satt och snacka lite, att vi skulle börja träna på Medley, iaf jag och Jossan, Emma va lite tveksam, men i så fall blir de i slutet av Augusti! :) Så de ska bli kul! :)

Nu blir de tv:n en stund sen hopprepet! :)
Puss Fia!



Jag Älskar Dig! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du skulle ju börja med mig redan förra året skitunge! Kul då kanske vi stöter på varan. Blir det gymmträning då eller?

2009-08-12 @ 13:24:40
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0