Söndag

Gårdagen va himla trevlig, synd bara att jag blev så trött på slutet, men de blir så när man har gått upp tidigt och jobba, och sen bara sovit fyra timmar, de tar på krafterna, visst att jag får skylla mig själv! Igår va jag, mamma och Mia på smultronstället, smarrigt med kall glass i den värmen! :) Åkte iaf till Maxi och bytte min tröja också till en mindre, storlek, och tror ni de kändes bra, självkart! :)

Hem sen och göra sig i ordning, fixa sig och sen bara invänta Älsk, sen cykla vi till Sofie och Fredrik, drack lite, prata och hade trevligt, kolla på sjuka vidoes från yoytube! :) Sen vid halv tre cykla vi till Lotorp, och jag somna som en stock. Cykla även hem i värmen förut, de gick bra, egentligen ville jag inte de, är så rädd för om de kommer nåt djur eller nåt, vet att jag kan är barnslig, men jag cykla hem och de är bra! :)

Idag ska jag jobba 14.00-18.30, vet att de är lite konstigt pass, men har jobbat 2 timmar av en Lena tidigare, så därför skulle hon komma och göra 2 timmar av mig idag, och de kan ju vara skönt att sluta då! Efter vet jag inte riktigt va de blir, inte bestämt oss än! :)

Danmark i slutet av September då! :) KUL!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ja, han är en liten tur-kille! ;)

2009-08-10 @ 12:47:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0