Solig dag!

Hopp sitter här och tråkar, är ensam en halvtimme till! Så passar på att skriva lite nu, eftersom de är så lugnt också! :)
Dagen har gått ganska fort, har varit lite trött men de har gått bra ändå! De fick sill och potatis, men jag fick äta köttbullar istället för sill! :)

Efter jag slutar klockan tre ska jag , mamma och Mia in först till maxi, ska nog kanske byta min tröja som jag köpte, och sen vidare till Smultronstället, de ska bli kul och gott! :) Kanske ska testa nån annan glass den här gången, har bara tagit samma varje gång!:) Blider kommer sen!

Igår åkte jag och Älsk till Sofie och Fredda, de drack några öl men jag fick titta på som vanligt, förbaskade jobb! Haha nevars, men de va himla trevligt, så de får vi se till att göra oftare! :)

Väntar på att Älsk ska höra av sig, han är iväg och åker cross som vanligt. Men hoppas att han hör av sig snart så jag vet att han lever. Usch tycker inte om de där, han är ju gaaalen! Haha! :)

Neej plocka ur diskmaskinen och sätta mig i solen med de andra kanske!
Hörs senare. Hej. / Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0