Sjukan!

Har varit inne i Vrinnevi typ hela dagen, skulle egentligen har åkt och bada med Jossan, men de blev så sent, så nu har jag varit och köpt Män som hatar kvinnor som Jossan och jag ska se snart, efter ska vi kolla på när Älsk spelar fotbollsmatch!

Usch jag skulle verkligen inte vilja byta med Henke, sitta där inne på rummet hela dagen, med dropp, inte få äta, bara dricka vatten och nån kanyl i armen, som han säger att de gör riktigt ont, nja usch skulle nog aldrig stå ut! Bara gå och vänta på att få svar, vad de kan vara för fel! Neej, inget för mig! Tycker iaf synd om min bror. <3 Hoppas han får komma hem imorn!

Imorn drar vi iväg till Göteborg, ska bli himlans skoj! Tror vi skulle stanna till vid Gränna på vägen dit, kolla lite osv! Kommer nog bli en toppen resa. :) Liseberg är de jag mest ser fram emot! Haha! =)

Har även börjat packa, får plocka ner de sista imorn! :) Nu blir de duschen!

Inte ny uppdatering förren fredag eller lördag! :)
Puss och ha de bra! Fia.

Kommentarer
Postat av: sandra

hade det toppen kul i göteborg =)

2009-08-26 @ 10:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0