Seg söndag!

Gårdagen blev mycket trevlig, vi kom till Linköping vid sju, lämna sakerna i lägenheten, sen gick vi ner till stan för att handla lite, de va lite jobbigt faktiskt.! Haha, drack lite, spela kort och hade roligt, skulle ha gått ut en sväng men klockan ticka iväg och vi blev sega, så de blev inget, får bli nästa gång! :)

Stoffe och Daniel åkte till Mantorp, så Jossan följde med så mötte upp henne utanför Ikea, så vi gick där ett tag, hitta en snygg tröja, ögonskugga och lite annat smått och gott, åt även där med, köttbullar och potatis. Mumma!

Nu sitter jag hemma, känner mig rätt sliten, ska nog släng mig i soffan ett tag, vila upp mig inför en tuff jobbvecka, sex dagar, bara ledig onsdag! uuuh, men tiden går fort, snart kommer de vara sista dagen. Det är faktiskt bara 9 dagar snart, sen har jag gjort mitt! Sen ska jag vara ledig en hel vecka efter dom dagarna! :)

Idag är det bara 24 dagar kvar till Göteborg, känner på mig att de kommer bli super roligt, och så ska de bli så skönt att bara komma här ifrån ett tag! Usch!

Som sagt va så är boysen i Mantorp, så efter jag har vilat och duschat osv, så drar jag till Jossan och myser med henne. Ska kanske se nån film, käka lite chips och en promenad blir de nog också! :D Är glad att jag har dig Jossan, du är en underbar vän! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0