Så kan de va...

Jobbet igår på kvällen då när jag var själv gick väl inte som jag hoppats på att de skulle göra. Allt blev utdraget och jag kom jätte sent till rapporet, för allt hände när jag skulle gå hem! Aja, bara hoppas på att de går bättre ikväll!

Åkte iaf till Jossan sen efteråt, vi gick en promenad i ungefär 45 minuter, och självklart i rasktakt, den som tror nåt annat är mupp! =) Satt sen och bara snacka om allt möjligt, är super glad att jag har en så bra vän, som jag verkligen kan lita på! :)

Lura med mig bror idag på förmiddagen på en promenad, de va skönt. Och vi hade ju väldans tur, för bara en stund efter vi hade kommit hem börja de, regna, hagla och åska! :D Haha.

Satt här förut vid datorn och hade ställt in mig på att träna lite på träningsmojjen innan jobbet, men sen helt plötsligt så blev datorn helt kolsvart, trodde först att blixten hade slagit ner, men de blev strömavbrott, så utan musik tränar jag ju inte, så la mig på soffan och slumra till en halvtimme kanske. Vakna av att mamma ringde. =) Så nu sitter jag här igen, funderar om jag ska träna en stund! :D

Ikväll blir de jobb igen, näst sista dagen, 16.15-21.15, de ska bli så skönt med lite ledigt, men självklart vill jag att de fortsätter ringa till mig om jobb! Men lite ledigt ska jag allt ha! :D

Nu blir de fan träning en stund!
Puss Fia! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0