Onsdagkväll!

hopp, då va den här dagen snart slut också! Jobbet gick bara bra, vi åt blåbär och mjölk, de va verkligen jätte gott, och då kände jag verkligen att det är sommar de värsta är att sommaren snart är slut! Men huvudsaken är väl att jag har fått nån sommarkänsla nån gång! Joovars de har jag fått tidigare.

Sitter nu hos Älsk, funderar på att åka ner en sväng till jossan, hon messa och fråga om vi ville kolla, hon hade sovit en stund så nu orkade hon med oss! ;D haha skoja! längtar faktiskt väldigt mycket efter morgondagen, marknad, Ikea och en hel ledig dag, känns som att jag i stort sett bor där på jobbet!

Nehe de är nog dags att avsluta de här lite snyggt nu! haha, de blir nog som vanligt kan jag tro. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0