Onsdag!

Dagarna bara rinner iväg, redan 5 augusti, Älsk börjar snart skolan igen och jag slutar snart mitt sommarjobb, endast 7 dagar kvar! Hoppas de här året går lika fort som förra gjorde.

Ska jag vara rälig, längat jag faktiskt lite till snön och julen, allt är mycket mysigare då, fast ändå är allt så jobbigare, massa kläder, halt, kallt, blött aah så vidare! :)

Neej nu ska jag hoppa lite hopprep, sen vänta på far och bror, så vi kan beställa mat, ska ta mig en sallad. :) Än så länge funkar nyttigheten rätt bra. Tredje dagen utan godis och sånt! :) Om jag kan hålla mig ändå till Göteborg, så kommer förmodligen mitt godissug va borta helt. :) yees!

Börjar jobbet om två timmar, 14.00-20.00. Imorn är min enda lediga dag den här veckan och då blir de marken och sen en sväng förbi Ikea, för mamma tog sönder mina nya vass till min krummelurväxt! Så de måste jag ha en ny! =)

Hejdå!
/Fia

Visst finns mirakel, och för mig är de faktiskt du!
Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0