Måndag & Tisdag!

Gårdagen fråga Emma mig om jag vill följa med och bada nånstans, jag har sagt de att jag aldrig skulle åka till nått badhus förrens jag var nöjd med mig själv, men jag bestämde att jag skulle följa med iaf, sen ville Jossan följa med och även Lisa, så vi fyra brumma iväg till Linköping, vi hade lite problem att hitta badhuset, men vi hitta till slut! Simma 26 längder och bada även lite i äventyrsbadet. :) Såå roligt! Nästa gång blir de Örebro!

Senare på kvällen blev de en promenad, vi valde de korta varvet eftersom vi va trötta efter simningen, när vi går uppför backen mot Storängsgården, är de en grävling som springeröver vägen, så börjar öka takten lite, sen kommer den fram igen, och börjar gå mot oss, vi blir skit rädda och börjar springa, bara de att Börni springer framför mina fötter och gör krokben för mig, sen helt plötsligt ligger jag på marken, och vet inte om jag ska skratta eller gråta! Gjorde så jävla ont! Men gick vidare! :) Blev sängen skapligt. Så idag har jag ont i knät!

Idag blev de en sovmorgon tillsammans med Älsk, finns inget bättre än att vakna upp bredvid den man älskar! Det är första skoldagen idag för honom efter sommarlovet, andra året, så de är ett tag kvar tills han slutar, och jag är inte ett dugg avundsjuk! :) Var hemma vid halv tolv, tog mig två knäckemackor och ett ägg! Nu sitter jag här, väntar på att mamma ska vakna! Måste även till Viberga och kolla hur mycket pengar jag har kvar! "/ Kanske ska följa med Emma och Sandra och gå runt gron sen, om mitt knä tillåter de! :)

Nu är de tack och hej för mig! Soffan väntar! :)
Puss Fia!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötsaker ni är. :) Jag följer gärna med på en promenix någon dag om jag får för er & om ni går efter 15:00 någon dag. :)

2009-08-18 @ 16:23:05
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0