Lördag 1 augusti!

Gårdagen började med att jobba 6.45-13.00, åka hem hämta nyklar till Mias lägenhet och sen vattna hennes blommor, halv två skulle jag vara hos frissan och fylla i min blåd slinga, efter hämta jag upp Jossan och Novalii, så viåkte till Maxi en svänga, men de fanns inget typ, handla ett lila linne, de va allt!

Åkte hem och gjorde mig i ordning, sen åkte jag till Jossan, och börja parta, efter Sandra sluta jobbet gick vi till henne och fortsatte där! Sen gick vi ut på Kristallen, de va inte så jätte mycket folk men roligt hade vi iaf! :) haha.

Men de va inte lika roligt i morse när man vakna, uschan då mådde jag inte lika bra. Och så skulle vi möta Jossan och Daniel och gå en sväng på marknaden, men jag handla inget, de kändes som att markanden snurra runt mitt huvud, så de blev en kort sväng, och så åkte jag hem! har precis ätit en kebabtallrik, super gott, haha. Och så har jag vattnat blommorna, tvättat och så ska jag plocka ur och i disck maskinen, sen tycker jag att jag har förtjänat en stund i soffan, framför Two and a half men! :)

Sen vi sex brummar jag och Älsk till Linköping, ska sova hos Jossan och Jocke, de ska bli skojigt! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

vilken fin blogg du har :)

2009-08-02 @ 11:04:56
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0